aficaSUPEREROI_2

Date : 11/12/2018 - 21h00

Lieu : La Centrifugeuse

Ville : UPPA - Pau

Au parat de la Virada Joen public 2018, seria d’espectacles vius perpausats a las escòlas qui profieitan d’un ensenhament en lenga nosta, lo CAP’ÒC en aliança dab lo Conselh departamentau deus Pirenèus-Atlantics que’vs convidan lo dimars 11 de deceme a 21h a la sala de la Centrifugeuse, a l’ostau deus estudiants suu campus universitari a assistir a SUPERERÒI :

Un joen saunejaire, qui viu dab la mairbona, arrecep la visita d’un electrician, qui’us copa la distribucion d’electricitat per non pagament. L’eveniment aqueste qu’ei lo parat a ua aventura meravilhosa, en la quau lo joen que luta tà arrecuperar la lutz. L’electrician que sembla a un òmi deu diable capable de s’emportar la mairbona e de panar la lutz de la planeta. Mercés a la pèira de lutz estujada per la mairbona tad eth, lo gojat qu’aquereish poders…
Deu combat de la lutz contre la negro espeleish ua istòria sensibla, cargada d’emocions e de sentits qui mia l’espectator sus la presa de consciéncia que cadun pòrta en eth la hòrça d’un supereròi.

!!!!!Nombre de plaças limitat / Reservacion au 05 59 40 72 93!!!!!


A l’occasion de la Virada Jeune public 2018, série de spectacles vivants proposés aux écoles qui ont un enseignement en occitan, le CAP’ÒC, en partenariat avec le Conseil Départemental des Pyrénées-Atlantiques, vous convient le mardi 11 décembre à 21h à la Centrifugeuse pour assister à la représentation de Supereròi.

Un jeune rêveur, qui vit avec sa grand-mère reçoit la visite d’un électricien, venu couper le courant pour non paiement de celui-ci. Cet évènement deviendra une aventure merveilleuse, dans laquelle le jeune  homme lutte pour récupérer la lumière. L’électricien ressemble à un démon capable de s’emparer de sa grand-mère et de voler la lumière de la planète. Mais grâce à la pierre de lumière cachée par sa grand-mère, le jeune homme va acquérir des pouvoirs…Du combat de la lumière contre l’obscurité, naît une histoire sensible, chargée d’émotions et de sentiments qui amène le spectateur à une prise de conscience : chacun porte en lui la force d’un superhéros.

!!!!!Nombre de places limité / Réservation au 05-59-40-72-93!!!!!