Un DVD sur la danse traditionnelle en Béarn
Prosejada à l'Ostau Béarnes à l'occasion de l'Assemblée Générale de la Civada...
 

Le mercredi 27 janvier 2016 à partir de 18h00 à la Maison de la Culture Béarnaise, au 46 Boulevard Alsace Lorraine à Pau se déroulera l’Assemblée Générale de l’association culturelle La Civada

A 19h, à l’issue de la partie statutaire, Christiane Mousquès présentera le double DVD « Corrent en davant », co-production Civada - Menestrèrs Gascons. C’est le fruit d’un long travail de collectage et de témoignages sur la danse traditionnelle en Béarn. Après une balade guidée de manière originale par le souvenir du poète Paul-Jean Toulet, sont présentés des documents de danses filmés dans une douzaine de villages béarnais : Abos, Baigts de Béarn, Bielle, Gère-Bélesten, Laruns, Louvigny, Lucq-de-Béarn, Malaussanne, Ogenne-Camptort, Sauveterre et Saint Dos. Ce DVD d’une durée totale de plus de trois heures est un hommage aux danseurs qui ont transmis ce patrimoine et aux acteurs qui en assurent la promotion.

Cette « prosejada » bilingue organisée en collaboration avec l’Ostau Bearnés et les Menestrèrs Gascons est ouverte à tous les intéressés. L’entrée est libre et gratuite.

Vers 20h la soirée se clôturera par le verre de l’amitié et une petite cantèra.


Renseignements; Ostau Bearnés 05.59.30.60.34.

Lo dimèrcs 27 de genèr 2016 a comptar de 18h a la Maison de la Cultura Bearnesa, au 46 Baloard Alsace-Lorraine a Pau que’s debanarà l’Amassada Generau de l’associacion culturau La Civada.

A 19h, au darrèr de la partida estatutari, Crestiana Mosquès que presentarà lo DVD doble « Corrent en davant », co produccion Civada - Menestrèrs Gascons. Qu’ei la mustra deu gran tribalh de collectatge e de testimoniatges tà la dança tradicionau deu Bearn. Au darrèr d’ua passejada miada dab lo sovenir deu poèta Pau-Joan Toulet que son documents de danças filmats en un dotzenat de vilatges deu Bearn : Abòs, Vaths, Vièla, Gèra-Belesten, Laruns, Lobignèr, Luc, Malaussana, Augèna-Camptòrt, Sauvatèrra e Sendòs. Aqueth DVD qui dura mei de tres òras de temps que hè aunor aus dançaires qui an transmetut aqueth patrimòni e aus actors qui’u hèn vàler.

Aquera prosejada bilingua organizada en collaboracion dab l’Ostau Bearnés e los Menestrèrs Gascons qu’ei ubèrta a tots. L’entrada qu’ei libra e a gratis.

De cap tà 20h la serada que s’acabarà dab lo veire de l’amistat e ua petita cantèra.

Rensenhaments; Ostau Bearnés 05.59.30.60.34.